Styling

Jo så har jag bokat in en tid för styling i en butik. Stylingtips till mig själv alltså.

Jag fick en ”goodiebag” från mitt gym i samband med en aktivitet och i den fanns ett erbjudande från butiken Joy om att boka in styling.

Så på torsdag ska jag dit, det ska bli jättespännande. En timme ska det ta ungefär och idag när jag bokade fick jag fylla i ett formulär med lite frågor om mig själv. Typ vilka färger jag trivs i, vilken kroppstyp jag har och vilken typ av styling jag är ute efter som fest eller vardag etc.

Såklart jag förstår att det här är ett sätt för dem att få sälja mer, men det är samtidigt den butik jag köper mest kläder från och jag är ute efter nåt nytt att ha till helgen.

Haha de kommer få jobba lite för att få mig nöjd tror jag. Jag har ju så mycket nojor och fix idéer om vad jag passar i och hur kläderna ska sitta.

Och så ser jag framför mig att de kommer vara som Trinny & Susannah, de där brittiska damerna som stylar folk hahaha

 

Kommentera

