Lite irriterande

När jag bestämde mig för att försöka blogga igen bytte jag till WordPress just för att man kan ha vissa inlägg dolda med lösenord. 

Känns som jag vill få möjlighet att skriva av mig om vissa saker utan att vem som helst ska se. Att jag har lite koll på vem som läser. Andra grejer spelar inte så stor roll och kan ligga öppet. 

Så skrev jag ett lite utlämnande inlägg i morse som jag dolde med lösenord. Men hur jag än gör så hoppar det över till offentligt. Som tur var upptäckte jag det och plockade bort det. 

Testade igen men hela tiden lägger det sig i offentliga läget. 

Så nu ligger det i mina anteckningar i iPaden. Men jag har ju skrivit av mig lite i alla fall. 

Kommentera

