Oops…

Hehe jag var tvungen att hjälpa min pappa lite med Facebook häromdagen. 

Han är sån att han knappt vågar klicka gilla ens när vi ”barn” skrivet nåt eller lägger upp nån bild. 

Och han blir bekymrad när han får en vänförfrågan för han vet inte vad han ska göra. Sen råkar han istället lägga till främmande människor som vänner utan att han vet om det. 
Men nu upptäckte jag i mitt flöde att det stod att han gillade en dejtingsida. Och det får han väl göra men jag tror verkligen inte att han var medveten om detta och känner jag pappa rätt så skulle han absolut inte vilja att sånt skulle synas utåt. 
Och mycket riktigt, han hade ingen koll på att han hade ”gillat” den sidan hahaha. 
Så då ville han att jag skulle hjälpa honom att se om det fanns andra sidor han råkat klicka på som han inte hade koll på. Och det var några stycken som han ville jag skulle plocka bort som han inte förstod hur det kunnat bli så. 
Haha inte lätt att vara 78 och ha lite stora fingrar och kolla fejjan på sin iPad ;) 

Kommentera

